דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שחשוב לארגן לפני ובזמן מעבר דירה 

מאת    [ 12/08/2010 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 3802 פעמים ]

בזמן של מעבר דירה כולנו יודעים כי חשוב לחפש חברת הובלות טובה ולבצע אריזות יעילות, כך שתוכלו להתאקלם בדירה החדשה במהירות ובנוחות יחסית. אך למעשה יש עוד שורה ארוכה של מטלות שיש לבצע בעת מעבר דירה, ובמאמר זה ננסה להבין מהן, ואיך לבצע אותן בצורה הקלה והמיטבית, כך שהביטוי מעבר דירה לא יעורר בכם מתח ודאגות מיותרים.

כל מה שצריך לעשות לפני מעבר דירה

רצוי מאוד להתכונן מראש לקראת מעבר דירה ולהבין מהם הצרכים שלכם. חשבו האם אתם זקוקים לשיפוצניקים ובאיזה היקף עבודה, אולי דווקא לחברת הדברה, לחברת תחזוקה ונקיון, צבעים, חברת הובלות, חברת ארגון וסידור וכן הלאה. קבלו הצעות מחיר מנותני השירות הללו מראש, וערכו סקר שוק, כדי למצוא את החברה המתאימה לכם ביותר.

כאשר אתם סוגרים עם חברת הובלות דאגו לסכם את התנאים בכתב מראש, ולהבין האם מבוצע ביטוח על הרכוש, מה כוללת העבודה, ולקבל ארגזים וציוד נאות מבעוד מועד. חודשיים לפני מעבר דירה רצוי להודיע מראש על ניתוק או העברה של הקו הביתי בחברת הכבלים שלכם, ובחברות התקשורת והאינטרנט שלכם. בדקו האם ישנם תשתית וספק שיתנו לכם שירותים, וכן הודיעו על מעבר דירה מראש למי שמבצע עבורכם משלוח עיתונים.

בדקו האם ישנו קו טלפון בדירה החדשה או שתצטרכו להזמין חדש ולהעבירו על שמכם. כמו כן, חשוב מאוד לסכם את סידורי התשלומים של ועד הבית, החשמל, המים, הגז והארנונה שלכם.

בנוסף, הודיעו לרשויות, לבנקים, לחברות ולספקים שונים על מעבר דירה, ועדכנו את הכתובת. דאגו לקבל תו חנייה מקומי, והודיעו במשרד הפנים על מעבר דירה וכן למשרד התחבורה ולקופות החולים.

רצוי להשתמש בשירות של רשות הדואר שנקרא "דואר עוקב", הניתן חינם כשלושה חודשים, שיאפשר לכם לקבל מכתבים לאחר מעבר דירה בכתובת החדשה שלכם, וכך תדעו האם פספסתם רשות מסוימת, שצריך להודיע גם לה על מעבר דירה שביצעתם.

במידה ואתם צריכים לשכור מחסן, בטרם מעבר דירה חפשו מראש את המקומות הקרובים לכתובת החדשה, בררו בנוגע לביטוח ולרמת אחסון נאותה.

טיפים נוספים לקראת מעבר דירה

במידה ואתם מתגוררים או עומדים להתגורר בבניין משותף, הודיעו לועד הבית על היום שבו מתוכנן אותו מעבר דירה, וכך באופן חד פעמי ניתן יהיה לשנות את יום הנקיון בבניין לאחר ההובלה שלכם.

לאחר מעבר דירה כאשר אתם "נוחתים ביעד" החדש, קראו את מונה החשמל והמים על מנת שתוכלו להתקזז עם הבעלים או הדיירים הקודמים בחשבון החודשי לכשיגיע. בנוסף, רצוי להוציא קריאת מונה בטרם מעבר דירה, לבקש גמר חשבון עד לקריאה זו עבור הדירה הישנה, וכן לבקש להעביר על שמכם את החשבון החדש.

בדקו האם הרכוש שלכם ניזוק בעת מעבר דירה כתוצאה מההובלה ופתרו את העניין מול המובילים בעת התשלום, ובהתאם לתנאים שסיכמתם מראש.במידה ותחליטו כי יש צורך, בצעו החלפת מנעולים בעת מעבר דירה והיכנסו אל הדירה החדשה ברגל ימין.

 

צוות אתר MyMove




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב